Saturday, June 6, 2015

#WeSmile #YouSmileISmile

Assalamualaikum.

Hii..

WN baru balik dari #positiveprojectbyHA #WeSmile yang dianjurkan oleh Hafreez Adam. Program yang sangat sesuai dihadiri oleh semua orang. Apa yang terjadi dalam program ni sedikit sebanyak membuatkan WN rasa WN tak keseorangan. Ramai lagi orang yang tak berapa nak ada keyakinan diri dan jugak keberanian macam WN. Kenapa WN cakap macam tu? Sebab kita semua sebenarnya sama saja. Tak ada banyak beza. Yang bezanya mungkin cuma cara kita bertindak balas tentang sesuatu perkara. Betul ke idokk? Heheh

Dalam sharing session tadi banyak yang WN dapat. Apapun yang terjadi dalam hidup kita, kita kena buat sesuatu mengikut kata hati dan akal. Fikir 2 3 4 5 6 7 kali sebelum kita cakap sesuatu. Kadang2 niat kita nak bergurau tapi sebenarnya penerimaan orang tentang gurauan kita pasti berbeza beza. Kalau WN ni memang jenis tak suka kalau gurauan kawan2 yang kasar. Walaupun benda tu benda kecil bagi WN tak.

WN memang banyak kelemahan dan memang selalu rasa kurang yakin dan tak ada keberanian diri. Tapi kadang2 nak atau tak nak WN terpaksa menghadapinya. WN cuba nak ubah diri ni tapi ianya memang mengambil masa.

Terima kasih kepada Hafreez Adam dan semua yang telah memberi inspirasi, semangat dan doa kepada WN. Semoga Allah membalas kebaikan dan kemuliaan anda untuk menolong orang2 yang seperti ini.

Apapun marilah sama2 kita senyum selalu ye. Untuk mereka yang berada di pantai timur. Jangan lupa untuk turut serta dalam #positiveprojectbyHA #WeSmile 2.0 nanti ye. Apa2 korang boleh tengok update di IG @HafreezAdam atau @hafreezhypefc 😊✌

No comments:

Post a Comment