Thursday, April 2, 2015

KeHANGATan ABPBH 2014

Heyhooooo enko orang! Eh bunyi macam kasar je kan WN ni. Hehehe. Gurau je jahh jangan marahhh. Ehehehe.


Haaa lagi beberapa hari je.. emm .. jap lagi 3 hari kita akan menyambut hariraya. Eh apa benda yang WN merepek ni kan. Lagi 3 hari kita akan mengetahui siapakah artis yang akan dinobatkan sebagai artis paling popular tahun 2014. Haaa uolls rasa2 siapa yang layak? WN rasa WN lah yang paling layak. Kahkahakahakah. Mesti ramai yang nak muntah baca kan. WN pun nak muntah jugak sebenarnya. Hehehe.

WN tak nak lah bagitau kat sini siapa yg WN rasa boleh menang setiap kategori sebab WN sokong semua. Yang menang WN ucap tahniah yang tak menang WN nak ucap tahniah jugak sebab bukan senang nak jadi top 5 tau. Kiranya diorang masih top kat hati WN. Gituuuu. WN sokong semua artis Malaysia cuma ada la satu 2 yang WN kurang berkenan dengan attitude dia. Tapi artis pun manusia biasa kannn. Redha je lahhh. Apapun WN tetap tengok lakonan @ nyanyian artis2 ni. Tak nak lah sebut nama kan. Sebab manatahu satu hari artis ni berubah jadi bestfriend WN pulak kann. Hee.


Untuk yang akan pergi ke Genting Highlands WN harap korang hati2 ye. Jangan seronok sangat tau takut nanti jadi macam katak (matikatak) . Lagi satu jangan gaduh pulak kalau artis yang anda undi tak menang. Anggap saja belum rezeki artis ni. Haa jangan pulak kalau tak menang korang tak nak sokong dah artis ni. Kesiann kat artis yang tak menang.


Tu diaaa ... macam panjang lebor pulak WN kasik ceramah kat blog ni. Hahahahahah.

Ok lah sebelum banyak lagi yang WN merepek baik WN berhenti menaip.

Byee uollss. Enjoy gambar WN kat PC pengumuman pengacara, penyampai anugerah dan artis artis yang membuat persembahan di malam kemuncak ABPBH 2014 yang akan disiarkan secara langsung dari Arena of Stars, Genting Highlands di tv3, radio hotfm 97.6 frekuensi di lembah kalang dan laman web rasmi abpbh pada pukul 9.00pm, 5 APRIL 2015. ✌



No comments:

Post a Comment