Thursday, October 30, 2014

OST Bila Hati Berbicara : Syamkamarul-Selamaku Bernafas

Selagi jantung ku berdetak di dalam tubuh
Aku akan menjaga cintamu di dalam hatiku
Selama bintang selalu ada di malam malam mu
Aku akan menjadi cahaya di dalam gelapmu

Andai dia tak bisa denganku
Aku relakan hidupku tanpa cinta seumur hidupku
Tuhan ku harap sekali saja
Aku bisa mencintai dan dicinta seumur hidupku

Dan ku berjanji seperti mentari yang menemani hari
Dan ku pastikan hidupmu tak akan pernah menangis kerana ku

Andai dia tak bisa denganku
Aku relakan hidupku tanpa cinta seumur hidupku
Tuhan ku harap sekali saja
Aku bisa mencintai dan dicinta seumur hidupku

Andai dia tak bisa denganku
Seumur hidupku
Tuhan ku harap sekali saja
Seumur hidupku
Biar sekali saja

Watch "Syamkamarul - Selamaku Bernafas (Official Music V…" on YouTube - Syamkamarul - Selamaku Bernafas (Official Music V…: http://youtu.be/RhRMVSMDXK8

No comments:

Post a Comment